Hvorfor vælge KEYper Systems?

Hvorfor vælge KEYper Systems?

Med KEYper Systems er der:
INGEN månedlige gebyrer              
INGEN gebyrer/licenser for software
INGEN selvfornyende kontrakter    
INGEN langtids-kontrakter               
Med KEYper Systems ved man altid:
HVEM der har lånt nøglerne  
HVORNÅR nøglerne er udlånt
HVOR nøglerne er                  
HVORFOR nøglerne er udlånt

Full-size nøgleskab med fast plads til 280 nøgler

Det elektroniske nøgleskab fra KEYper Systems er et avanceret nøglehåndteringssystem der er skabt med fokus på:

Brugervenlighed - systemet er nemt og intuitivt at bruge

monarch01

Nemt login
Man logger hurtigt og nemt på skabet via PIN-kode, fingeraftryk eller swipe-kort.

Nemt tjek-ud
Efter et simpelt tjek-ud af en nøgle på skærmen, vises dén nøgle man har valgt, med en blinkende lysdiode på panelet inde i skabet.

Nem returnering
Med KEYper-systemet er det desuden muligt at returnere nøgler til en vilkårlig ledig plads i kabinettets nøglepanel - systemet registrerer automatisk nøglens nye placering.

Nem administration
Administratordelen af systemet, et kontrolpanel der tilgås via en browser på en PC, er hurtigt og nemt at anvende, og viser f.eks. hvilke nøgler der sidder i skabet, og hvilke nøgler der er ude, og hvem der har lånt dem. Det er endvidere muligt at reservere en nøgle i et bestemt tidsinterval.

Øget produktivitet og sænkede omkostninger i virksomheden

spar tid og pengeMed KEYper Systems er det slut med at lede efter, eller erstatte kostbare nøgler og udskifte låse.

Det er også slut med at spilde tid på at læse nøgle-tags igennem på nøglebundter der allerede hænger i et skab.

Der er nu fuld dokumentation for hvem der har lånt hvilke nøgler, hvornår de er udlånt, og hvorfor de er udlånt.

Med KEYper Systems har du dén nøgle du skal bruge på få sekunder - hvis den er ledig.

Hvis den ikke er ledig, ved du altid hvem der har den.

Med KEYper System er det endvidere muligt at indrapportere skader, fejl og mangler på udlånte køretøjer, enten på skabet ved aflevering af nøgle, eller via vores mobilløsning. Spar herved tid på unødigt papirarbejde, og på at skulle opklare hvem der har lavet skader på køretøjerne.

Ansvarlighed - brugerne tager mere ansvar for lånte nøgler og køretøjer

gallery02Med et komplet revisionsspor, rapportering af bruger- og nøgleaktivitet, fotografering af bruger ved login, så er det vores erfaring udfra feedback fra vores kunder, at brugernes ansvarlighed og opmærksomhed helt automatisk øges for de lånte nøgler, køretøjer mv.

Øget brugeransvarlighed reducerer bevisligt antallet af mistede nøgler, og skader på køretøjer. Færre mistede nøgler og skader på køretøjer, medfører lavere omkostninger og forbedret sikkerhed i virksomheden.

Indførelse af KEYper Systems i virksomheden er kort sagt med til at ændre hele kulturen omkring udlånte nøgler og køretøjer mv. Brugerne vil helt enkelt passe meget bedre på nøgler og køretøjer, og efterlade køretøjer i en pænere stand til den næste bruger.

Systemet er samtidigt en sikkerhed for, at man som bruger ikke kan blive mistænkeliggjort for en uhensigtsmæssig "nøgleadfærd", som en anden bruger måske er ansvarlig for, idet man med fotodokumentation kan synliggøre hvem den faktiske udlåner af en given nøgle på et givent tidspunkt er.

Sikkerhed - systemet er blandt de sikreste på markedet

monarch03Kun autoriserede brugere kan få adgang til det elektroniske nøglesystem. De konfigurerbare adgangsgrupper, som opsættes af administrator, danner hele grundlaget for en stringent overvågning af de udlånte nøgler, og styrer hvilke brugere der må tage hvilke nøgler, og i hvilket tidsrum. Det er også muligt at styre antallet af nøgler den enkelte bruger må låne i bestemte tidsrum.

Hvis tidsrummet for hvor lang tid man må låne nøglen overskrides, kan systemet sættes op til at sende administrator en mail eller sms om at en bestemt bruger mangler at levere en bestemt nøgle tilbage til tiden.

KEYper-systemet kan sættes op til at enhver uautoriseret aktivitet på  systemet udløser en øjeblikkelig advarsel via email og/eller SMS til administrator.

Som en yderligere sikkerhed tager det indbyggede kamera et digitalt foto af alle brugere der logger på systemet.

Fuldt overblik med de bedste rapporteringsværktøjer

slide_reports_1200x450Det elektroniske nøglesystem kan generere rapporter til at spore brugerens nøgler og aktiviteter.

Udover en række pre-definerede standardrapporter, har man mulighed for at sætte egne rapporter op.

Hvor mange nøgler skal skabet kunne rumme?

0
40
80
120
160
Med en yderst fleksibel kapacitet, bliver pladsmangel aldrig et problem

gallery09Man kan som udgangspunkt vælge om det elektroniske nøglesystem skal have plads til 40, 80, 120, 160 eller 280 nøgler.

Standard-skabet med plads til 40 - 160 nøgler, er bygget over den samme størrelse kabinet, hvor man så vælger om man vil have installeret 1, 2, 3 eller 4 sektioner á 40 nøgler.

Hvis man er startet ud med et skab der til at starte med ikke er fyldt op med sektioner, kan man nemt udvide med flere sektioner.


Hvis dét ikke er stort nok, findes der et større skab med et større kabinet, hvor der fast er plads til 280 nøgler.

gallery03Har man behov for yderligere kapacitet, kan man sætte flere skabe samme i et netværk(ét "master"-skab + x-antal "slave"-skabe uden skærm), og så er der uanede muligheder.